√ Gratis verzenden vanaf € 30,-
√ 14 dagen retour
√ Veilig betalen
√ Grote collectie topmerken
√ 2 fysieke winkels

Bestellingen voor 20:00 uur worden nog dezelfde dag verzonden*

Welkom bij de grootste lederwaren speciaalzaak van Den Haag

0
Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

0

Veelgestelde vragen

Hoe krijg ik contact met Het Brabants Lederwarenhuis?
U kunt uw vraag per e-mail of telefonisch aan ons stellen. Indien u reeds een bestelling heeft gedaan, verzoeken wij u vriendelijk uw bestelnummer te vermelden.

Welke betalingsmogelijkheden heb ik?
U kunt bij ons uw bestelling plaatsen en kiezen voor de volgende betalingsmogelijkheden: IDEAL, PayPal of met een overboeking.

Moet ik verzendkosten betalen?
Voor het verzenden van bestellingen boven € 30,- worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Voor bestellingen onder € 30,- rekenen wij € 3,95 verzendkosten.

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?
Wij verzenden uw bestelling in principe binnen 1 werkdag. Uw bestelling wordt na zorgvuldige kwaliteitscontrole verzonden en bij u afgeleverd.

Mogen afgeprijsde artikelen retour gezonden worden?
Ja, deze mogen retour worden gezonden,ook op afgeprijsde artikelen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
U ontvangt 2 bevestigingen van uw bestelling per e-mail. 1 email bevat uw bestelling de andere uw betalingsbevestiging en track and tracé code van de vervoerder. Het is daarom zeer belangrijk dat u het juiste e-mailadres aan ons opgeeft. In deze orderbevestiging bevestigen wij de succesvolle bestelprocedure en de ontvangst van de order. Let op: deze orderbevestiging is tevens uw betalingsbewijs! Bewaar hem dus goed op uw computer en/of print hem uit!

Kan een artikel nadat ik mijn bestelling heb geplaatst toch (tijdelijk)uitverkocht zijn?
Ja, dit is mogelijk al doen wij hier alles aan om dit te voorkomen. Wij zullen dan contact met u opnemen om het artikel later te leveren of het geld terug te storten.

Hoe wordt de bestelling bezorgd?
Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL.

Is de collectie in de webshop hetzelfde als in de winkel?
Sommige collecties in de webshop zijn uitgebreider dan de collecties in onze winkel. In onze winkel hebben wij dan een gedeelte staan om dat daar de ruimte beperkt is.Alle artikelen op de website zijn op voorraad en staan voor u klaar in ons magazijn. Ook zijn er diverse merken die wij niet online verkopen maar wel aanbieden in onze winkel, Saccoo, Longchamp, Guess Arcadia, Gianni-Chiarini, Wou-Wou, zijn daar voorbeelden van.

Is de website beveiligd?
Uw betaling verloopt via een externe internetkassa, die de afhandeling van uw transactie verzorgt. Aan het slotje onderin uw scherm kunt u zien dat de gegevens gecodeerd worden verstuurd via een zogenaamde "secure connection". Heeft de internetkassa de betaling ontvangen, dan gaat het Brabants Lederwarenhuis uw bestelling klaarmaken.

Heb ik garantie op mijn webshop bestelling?
Van alle merken die op onze webshop worden aangeboden zijn wij officieel dealer en heeft u de volledige fabrieksgarantie. Bij ieder product wordt de garantietermijn weergegeven. Deze garantie geldt alleen voor product- en of fabricage fouten. Slijtage en schade ontstaan door oneigenlijk gebruik zijn uitgesloten van garantie, dit ter beoordeling van de betreffende fabrikant van het product.

Ik heb een klacht?
In geval van een klacht verzoeken wij u vriendelijk telefonisch contact op te nemen met ons op tel.: 070 - 3555014 of per e-mail: info@lederwaren.nl. Wij streven ernaar om klachten die wij via email ontvangen binnen 24 uur te beantwoorden. In alle gevallen kunt u binnen 3 werkdagen een reactie van ons verwachten.